Mitt i en måndag (Anna)

Då jag borde skriva hemtenta, men istället har valt att läsa en bok (parfymen, som jag har fått låna av Cici) och gå hundpromenader i det fina vädret. Plugga får jag göra imorn. Eller nån annan dag.

Boken är snart slut. Jag ska läsa klart den ute på altanen med katterna, som har orsakat att alla gatans katter sitter där och jamar. Grappo är rädd som en hare och ligger och darrar hos mamma, som är hemma och är sjuk. Men inte helt förgäves då hon nyss har fått sina ögonbryn plockade av den fenomenala brynplockaren Anna.

Jag skriver inget intressant idag. Men å andra sidan är jag inte så intressant heller...

image226
Det här är min släkt 2004

Kommentarer
Postat av: tania

din farmor är så söt.. eller i alla fall LITEN :)

2007-03-26 @ 19:43:44
Postat av: Anna

Ja man förstår ju varför pappa inte blev längre....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback