Jag längtar efter värme (Anna)

Idag har jag varit i skolan och haft seminarium. Det var jätteroligt. Det är kul när det är kul, som jag brukar säga. Imorrn lär det inte bli det. Usch, vi har ett rövtråkigt seminarium imorrn...

Efter skolan var jag med JOHANNA. Vi gick på stan, och fikade och gick på stan igen. Jag glömde ju självklart kameran. Men jag ska ta några vackra bilder på henne på fredag. Tills dess får ni längta och tråna. Vi hade jättekul iallafall. Hon är mycket fin, hon.

Nu ska jag på gymnastiken. Jag är lite trött dock. Men det blir nog bra ändå.



Är inte Grappo bra söt?

Kommentarer
Postat av: Tania

jaaa ta med kameran. jag har typ inga kort alls på johanna. du får hjälpa mig dokumentera!

2007-03-20 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback