I måndags (Anna)

Igår hade jag först föreläsning på morgonen/förmiddagen. Vi lyssnade på gamla radioprogram, och pratade om radion som statlig folkbildare (eller vad det nu vad). Efter det åkte jag till mammas kusin Gulla och åt lunch. Hon är suverän på att laga mat och bjöd på en god kycklinggryta, samt frusen vaniljvisp med bärsås till efterrätt. Mmmm... Om inte alla har märkt det, så är mat lite av min största passion i livet.

Jag åkte sen från henne vid fyra till gymnastiken. Jag var där vid halv fem och började plocka iordning, och sen hade vi barngrupper mellan 17-18 och 18-19. Sen tränade jag själv 19-21.30. Tro att jag har träningsvärk idag. Kondition har jag faktiskt otroligt nog rätt okej, men jag är lika klen som ett mumintroll (och de är klena vad jag har hört...)

Sen var det ju självklart 100 höjdare på kvällen. I Like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback