Ge mig mer alkohol, skål! (Anna)

Igår var det personalfest. Det är så sorgligt att det är över, nu dröjer det ju så länge till nästa gång. Nu har jag inget att se fram emot. Dessutom har jag inte heller nåt att se tillbaka på, då det blev mycket igår, vilket har slagit ut delar av mitt minne. Men 100 kort på kameran har dokumenterat kvällen åt mig (tack Mats för all fina halvnakna bilder på dej själv...).

174189-223174189-222
Först var vi på Ghingis och åt mat. Det var skitagott. Det var buffé som dom gjorde när man tittade på. Det var så gott, att jag inte fick plats för nån efterrätt. En gång när vi var ute och åt med jobbet, så åt jag nämligen så mycket att jag mådde ill och fick gå hem, för det var så god mat. Därför hade jag sagt till gubbarna att säga åt mig att inte äta så mycket.


174189-221174189-220
Pelle är en riktig skojare. Han ser inte "normal" ut på ett enda kort.


174189-219174189-218
Sen gick vi till Cosmic bowling och "bålade". Jag gillar inte att båla så mycket för jag blir så arg om det inte går bra. Ni som känner mig vet. Pelle hade en riktig show, där han bland annat stoppade i tröjan i byxorna och drog upp dom och spände åt dom jätehårt. Han var så ful. Men det var roligt! Vi drack en sån där stor kran med öl, och jag drack även 2 st 6:or baccardi razz jättesnabbt. Det borde jag nog inte ha gjort.


174189-217174189-216
Jag har min egen stil när jag bålar.


174189-215174189-214
Här Ninni, har du bildbeviset på vem som sms-terroriserade dej under kvällen. Det var Pelle...
På den andra bilden har vi kommit till 55:an, där vi träffade de här glada grabbarna. Jag har cirka 20 kort på dem, Mats??? Eller var det jag...

174189-213174189-212
Pelle kunde inte låta bli kaninöronen. Jag fick en väldigt äcklig drink med vaniljvodka.

Vi är faktiskt redan riktigt på kalasen nu allihopa och klockan är ju här bara typ nio...


174189-211174189-210
Sen gick vi som vanligt till platens. Pelle hittade en apdräkt och var utklädd till apa resten av kvällen. Det var jätteroligt. Jag blev riktigt full och tog tydligen en taxi hem redan kvart över tolv. Vad är det för pensionärvarning? Det var väldigt roligt när Pelle skulle hitta en taxi i sin apdräkt.


174189-209174189-208
Tyvärr är ju inte fotografen så nykter längre och något riktigt bra kort på Pelle i hans apdräkt finns inte.


174189-207
Arvid tuffar till sig.

Vi avslutar med att säga: Man kan alltså dricka för mycket, särskilt när man börjar klockan fyra på eftermiddagen. Men på en personalfest med Sportif, har man aldrig tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Ludvig

hello, shit vilka coola bilder:D , min msn är [email protected] . Ja jag hade verkligen en uperkväll iaf, de andra drog ju hem sen men jag dansa runt på gulan=) ciao

Postat av: Pelle

Skulle vilja poängtera att det sista sms:et som skickades till Kriss-Tinn INTE författades av mig. (Däremot tror jag att allt som skrevs var sant)

MVH

Per Valsinger, apa.

2007-03-26 @ 15:00:46
Postat av: Kriss-Tinn Guud- Runn

Vad tror du var sant? Det "Arfwid" skrev eller det du skrev? Vad menar du egentligen monkey boy?

2007-03-29 @ 22:25:59
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback