Fear no darkness, promised child (Anna)

Det är lite lagerrensning på cdmedia nu. Billiga cd-skivor, I like. Nu är det ju för all del mest skit där, men det finns ju en och en annan goding. Idag har jag köpt 1 st Timo Räisinen (lite av min idol just nu, men jag hade bara hans senaste album nedladdat och när det är musik som jag tycker är bra vill jag gärna köpa skivan också), 1 st Josh Rouse, 1 st gammal Moneybrother, 2 st the White Stripes. Jag är mycket nöjd. Alla skivor kostade bara 99 kr.

Nu måste jag verkligen sova.

Kommentarer
Postat av: Tania

ett tips e megastore.se där är det lite lite billigare än så! köpte precis tiger lous båda skivor för 79 kr styck!! och du! gå genom sponsorhuset.se och turabdin nästa gång du handlar för då skänker du nåra kronor till vårat lag =)

2007-03-14 @ 11:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback