En Bra Dag (Ninni)

Det har varit en riktigt trevlig dag, med mycket hög vuxenvarning. P och jag var i Vadstena och åt lunch efter att ha shoppat loss på sharpman. Vi riktigt söndagsåkte dit och hem och kollade in olika hus, vi nog körde inte över 70 en ända gång.

Ikväll har Hanna och Johan varit här. Vi har invigt grillen för i år! Köttet blev dock lite torrt eftersom det var mörkt ute, inte riktigt grillsäsong än. Annars var det kul, men det blev för ovanlighetens skull lite politikprat - man måste passa på när man här en riksdagskille på besök. Middagen har dessvärre ackompanjerats av underliga sms från min kära systers telefon, misstänker dock att det är någan annan än hon som har skickat dem...
image205
Johan och Hanna matchade varandra i bruna tröjor


Modellhunden stal bilen förut, men det gjorde inte så mycket för han passade på att tanka...image206

Häpp!


Kommentarer
Postat av: Tania

ja hanna blev glad på jobbet idag för din grillinbjudan och jag blev lite avis =)

kortet var det roligaste på länge. jag vill ha honom som privatchaufför. går det?

2007-03-25 @ 00:42:23
Postat av: Ninni

Vi snackade igår och det är lugnt, han ställer upp som privatchaffis! Men jag varnar dig, han är tuff att löneförhandla med.
Crame!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback