Bloggsemestern är slut (Ninni)

Ojojoj, vilka sanslösa veckor jag har haft. Jag har varit busy, busy, busy. Men nu är jag tillbaka.

Här följer lite av vad jag gjort sen sist:
Haft mitt allra första föräldramöte
Firat Pers födelsedag (han fick en rakapparat av lyxig modell, jag har så bra fantasi...)
Varit hos Malin och Kasper i Sturefors och kollat in deras nyköpta hus. Det var jättefint! Kort kommer en annan dag.
Varit på schlagerfest hos syrran (Drack GT och blev trött, beskylldes därmed för att vara tråkig och gammal)
Tränat massor barn i gymnastik
Exponerats i Corren (inte dåligt att vara 27 år men se ut som 11)
Rättat typ 120 nationella prov i svenska och engelska
Haft massor gäster över på fika
Marknadsfört mig själv stenhårt på jobbet
Varit fikaansvarig på kören
Varit på Östergötlands gymnastikförbunds årsmöte för lite lobbyverksamhet
Deltagit i lite olika konferenser och möten på jobbet
Missat sista datumet för inbjudan till examensceremonin

Det där sista känns ju sådär... Men med lite tur ordnar det sig nog ändå. Jag hävdar med bestämdhet att det är universitetets fel.

Imorgon har vi studiedag. Jag ska till Ödeshög(!) och gå på en föreläsningng med Anders och Sören som skrivit Bert- och Suneböckerna. Det ska bli kul, tror jag. Återkommer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Vadå (!)?? Ödeshög är det minsann inget fel på. O säkerligen inte studiedagens tema heller!!! Då kommer du föresten få "se" en av mina arbetskollegor. Hon utger sig för att heta Mona, men heter egentligen Lena Karlsson (byte inom förskolan).

Kram

Postat av: Anna

-Tralalalalalala, välkomna ska ni vara.
In på scenen kliver en smörklädd farbror med en platt keps på huvudet.
-Hej och välkomna ska ni vara. Jag är er egen Trivsel-Ture!
- Ohhhhhhhh, suckar damerna i publiken.
- Tvi tusan, muttrar pappa.
- Vi ska ha det jättekuuul ikväll!
- Ohhhhhhhh, suckar damerna i publiken.
- Tvi tusan en gång till, muttrar pappa.

2007-03-22 @ 09:44:46
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback