Tjejkväll (Anna)

Ikväll har det varit en mysig tjejkväll. Det var jag, Ia, Linda och Lina.

Först åt vi (de) lite mat nere vid ån.

image460
image461

Men det var så jobbigt att se alla äckligt hurtiga människor som SPRANG förbi hela tiden att vi bestämde oss för att gå in till stan. Då Linda och Lina är utombölingar så ville de gärna äta lite Bosse-glass. Vi satte oss vid kyrkan och åt den (nej, inte för att Ias pappa är präst...)

image462

Sen blev klockan nio och det var dags för min kvällsmacka. Vi gick till Chicolata (jag vet inte hor det stavas...). Jag åt en god ciabatta (det kan jag stava till!) och de andra drack kaffe/te.

image463
Lina

image464
Ia

image465
Linda

Ibland får Ia aka Andreas lite ångest över framtiden, vad hon ska göra och så, men för att det ska gå över brukar hon tänka:
- Vad ska man äta ikväll då?

image466
Här ser det ut som om hon tänker mest på maten...

Sen gick vi runt lite på stan och kände oss som om vi var för unga för att komma in nånstans. Tillslut satte vi oss på en trevlig bänk och pratade massa strunt. Så där som bara ett gäng tjejer kan göra...

image467
image468
Jag bad om lite fula grimaser...

Det var hela kvällen. Nu ska jag sova. Imorn ska jag plugga/gå på grillkalas.

PS: Jag har tretton myggbett efter igårkväll...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Vad roligt med bild-blogg :)

2007-06-06 @ 01:44:08
Postat av: Ia

okej, ja e inte snygg och ja e vit...
de va mys igår och hoppas de gick fint me plugget. ja har bara solat idag och nu blire pickninck.
ses imorn, kram!

2007-06-06 @ 12:17:24
Postat av: Anna

Haha, du är så snygg så! Ja jag och Linda är klara nu... Skönt.
Ha det så kul på picknicken. Vi ses imorn. Kram!

Postat av: Lina

Vad grå och konstig jag e! haha! jag funderar på o köpa en kamera nu faktiskt! :D

2007-06-07 @ 19:40:57
Postat av: Anna

Ja, Lina du sitter i lite annat ljus än de andra....
Hoppas att det gick bra idag så får vi ses nästa gång du är i stan! Kram!!!!!

2007-06-07 @ 21:20:49
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback