Solig pluggdag (Anna, vem annars?)

Idag har jag och Linda legat ute hela dagen och pluggat. Nu är vi klara, nästan, jag ska bara läsa tre uppsatser till... Bara...
Det är ju helt underbart ute nu, och förutom den härliga solen åkte vi även och åt på det härliga McDonalds.

image469
Det är det röda fina parasollet som ger Linda hennes inte lika fina röda hudfärg...

image470
Vi såg en kråka som inte kunde stänga munnen/näbben.

Nu måsta jag gå och kissa.

PS. Jag fick ett taskigt läskande MMS från Pelle och Bill, faktiskt, som är på Liseberg. As.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kråkan kan stänga munnen, men han väljer att inte göra det pga värmen. Det är så dom svalkar sig :)

2007-06-06 @ 21:03:22
Postat av: Tania

Jag kan inte på måndag. simma alltså. ska ju på min intervju då! Men kanske i helgen? söndag?
puss

2007-06-07 @ 18:08:14
Postat av: Anna

Tack så mycket, du anonyma människa som sprider kunskap runt dej och delar
med dej till oss mindre vetande... Då behöver jag inte tro att kråkan hade nåt som hade fastnat i halsen på honom...

Postat av: Anna

ja, helgen kanske går bra. det känns som det är nåt då, men jag kommer inte på vad. men vi kan väl höras på söndag?
Puss

2007-06-07 @ 22:06:05
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

ja söndag låter bra tror ja. fast nej. nu kom ja på att ja ska på 20 årsfest i mjööööölby på lördag och antagligen sover kvar i mjölby. så de e om du vill komma till lundbybadet i så fall. haha. för jag ska kolla fotboll i mjölby på eftermiddagen och blir nog kvar där hela dagen låååååång. :)

2007-06-07 @ 23:37:21
Postat av: Anna

haha.. nej ja tror inte ja vill til Lundby. Men man vet aldrig. Jag hör av mig i såna fall, så får du ha det så roligt på din fest! Kram

2007-06-08 @ 10:11:12
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

haha ja trodde inte det heller. det är inte så attraktivt alltid. jag funderar på att ta mig till aborreberget i stället o bada i svartån precis som när man var liten! det vore kul

2007-06-08 @ 11:04:30
Postat av: Anna

ja det vore kul! Det vill jag kanske vara med på!

2007-06-09 @ 09:59:06
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

ja ringer/skickar sms i morgon förmiddag. kan vara så att ja e i lkpg i alla fall

2007-06-09 @ 12:08:25
Postat av: Anna

härligt. mer bad åt folket!

2007-06-09 @ 20:41:02
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback