Nu ska det sovas (Anna)

Idag gick jag hem en timme tidigare från jobbet pga huvudvärk. Men imorn tror jag att jag kommer att vara på hugget. Det är bara Avve och jag imorn, så det blir nog häcken full (inte av Arvid då alltså) eftersom rean har dragit igång.

Nu är det fest här. Det verkar som om dom glömt att ge mig min inbjudan dock. Jag kanske bara inte var hemma. Men hela huset svänger! Jihu! Det är tur att jag sover med öronproppar. Nu kan man ju för all del få svamp i öronen av det, men det får jag väl ta.

Jag har väl sagt att jag fått 500 kr för att de ville ha fem rör av mitt blod med lustiga antifosfolidantikroppar i? Inte? Well, det kanske är jag som räddar livet på din mormor, vem vet...

Allsång på Skansen... vad mer ska man säga. Inte så bra va? Men Morden i Midsomer är ju en riktigt bra serie. Jag har tittat på den och tvättat lakan. Och haft sjukt ont i huvudet.

Nu ska jag sova (tydligen till tonerna av Ricky Martin...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback