Min måndag, i bild och ord (Anna)

Hej kära dagbok!
Idag har jag varit ledig från jobbet. Jag passade på att göra så lite som möjligt hela förmiddagen, aka spela dataspel (ja, jag vet att jag är nörd, men det är jag stolt över).

Sen var jag, Ninni och Gulla ute och gjorde stan. Ja, vi åt lunch iallafall. Det blev på Magnolia, I LOVE IT! På så sätt kunde vi göra alla nöjda, Ninni kunde äta rödspätta och jag kunde äta thai-kyckling. Även Gulla var nöjd med det.

image630
Gulla - snygg dam med roliga historier om nylonstrumpor.

image631
Inte lika snygga....

Sen gick jag och Gulla på stan och tittade på lite skor. Sen gick vi och satte oss på Café Gyllen och pratade skit (om skrikiga barn).

Klockan fem hade jag och Ninni möte om halltider till gymnastiken kommande läsår. Vi fick alla vi ville ha. Är inte det konstigt? Vi är jättebra!

Sen var det utegympa i Sya. Jag var mycket vig och snygg, och min stjärt guppade bara lite när jag sprang.

Nu har jag spelat dataspel hela kvällen och är trött.

PS: Grannarna Ganestål har fått kattungar (eller deras katt Aron som visade sig vara en Nora). TRO att de är söta. De var nästan två veckor gamla och bara yrade runt.

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättekul att träffa Anna och Kristin, the girl of happiness, optimism, kindness, future and "we are all the winners, were are all the best
.......
and we have a very big heart with lot of place.
Thanks Anna och Kristin - "Partier cest mourir un peu".
Som, sagt dä va e redi trevli da och käket gick anner.
Looking forward to se you again, for instans on The house of Gullan with lot of godd tasted food and perhaps some surprice. Take this serious.
Fundera på om ni vill lägga syjuntan här ngn gång, vad kul det skulle vara om jag fick arrangera lite småplock och ge er en liten annorlunda värld. Ta del av Gullans Berättelser från de 7 haven. Vad tycks. Intressant att se hur ni reagera på detta. Jag kommer inte att bryta ihop om det inte blir något men tanken killar i fingarna. Kramar o tack till AK

2007-06-19 @ 01:10:37
Postat av: Anna

Det tycker jag vore en jättebra idé! Det skulle nog alla vilja! Tack för igår! ´
Puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback