Johanna, I love you (Anna)

Ikväll har jag lekt lite med Johanna. Bara en timma försent dök Johanna och hennes vrålåk upp och vi möttes upp på stan, där jag satt och väntade med en Cola Zero och Mariokart.

Sen gick vi faktiskt till Sportif för vi var kissnödiga. Det luktar så gott på vår toa. Vi provade även kepsar. Både jag och Johanna är fula i kepsar. Livet är bra orättvist.

Vi hamnade på Magnolia efter det, där vi drack läsk (Anna) och kaffe (Johanna). Vid nio beställde vi en portion kycklingspett som vi delade på som två mongos. Vi hade allmänt roligt och skojade friskt med personalen, som var med på notan (haha).

image641

image642

I will miss her when she's away.

Nu ska jag sova lite.

Kommentarer
Postat av: Tania

nemen sötnos..

2007-06-21 @ 09:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback