Jävla T1-hallen (Anna)

Självklart kom vi inte in. Som tur vad kunde vi ringa till Niclas och låna hans nyckel, men vi kom inte in förrän kl fem när vi hade hyrt den från fyra. Vi fick leka på gräsmattan i en timme ute först. Det var mindre roligt. Vi tänker ju inte betala för idag direkt, jävla skit-Nike...

Det var jag, Ninni och Marcus. De små tjejerna blev kära i honom. Det var kul.

image442
Ebba gjorde både sträckt och pikerad volt. Och hon lyckades äntligen sparka upp i handstående från brygga.

image443
Anna är våran mästarinna på handvolter och kan göra tio på raken. Hon har lovat att efter sommaren ska hon komma helt ner i split. För hon har ju så "långt" kvar...

image444
Elin gjorde fina flickisar.

image445
Emma klarade äntligen att göra handvolter utan att landa med böjda ben. Nu sitter de som rinnade vatten. Även hon ska kunna gå ner i split efter sommaren har hon lovat.

image446
Alicia blev mest kär i Marcus och hände mer efter honom än gjorde nån gymnastik. Men hon är redan duktig för all del..

image447
Linnea är vig som en apa. Man blir lite avis...

image448
Agnes är ny i gruppen. Hon visade sig vara sjukt duktig på att volta. Dessutom kan hon gå ner i split och är allmänt vig.

image449
Även Stephanie är ny i gruppen. Och hon var också duktig på att volta!

image450
På Josefin som är den sista nya i gruppen hade jag inget bättre kort än detta... Men hon är stark som en björn!

image451
Lovisa - spagaternas mästarinna (tyvärr har jag inget kort på det)

image453
Alexander som förutom att han är så söt är så duktig på att stå på händer. Han står längst i gruppen.

image454
Ludvig är killen med fart i. Det behövs lite fart och fläkt. Han satsar järnet jämt, och kan ju därför göra barani...

Jag glömde ju kameran. Så det är bara gamla kort. Jag vet att det inte är nån mer än Ninni och jag som tycker att gymnastiken är intressant kanske...

Men vi är så stolta!

Kommentarer
Postat av: Alle Balle

de tycker jag, o det var jättekul att se på er i fredags, endel barn är så duktiga så man tappar andan. kram på er

2007-06-04 @ 08:35:56
Postat av: Anna

Tack! Det är jag som har lärt dem!
Bara några dagar kvar nu hörde jag. Lycka till då. Kram.

Postat av: Alle

japp , jag hör av mig =)

2007-06-05 @ 08:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback