Grattis Helena (Anna)

Igår var vi på grill/födelsekalas hos Helena (och Daniel). Det bästa med att åka till Helena är att det alltid bjuds på så god mat. Det är egentligen bara därför jag är kompis med henne, men det har jag inte berättat än. Nu har jag dock ännu en anledning till att ha henne som kompis: Snopp och Snippa.

image471
Det är Snopp till höger och Snippa till vänster.

image472
Det är sjukt vitsigt att göra kaninöron på kaninen...

image473
Det var väldigt roligt att träffa Josse igen, det var så länge sen. Hon har ju köpt hus och är vuxen/upptagen.

image474
Frida spottade inte i glaset.

image475
Daniel klättrade på min popularitets-stege igår, då han stod ut med våra icke-rumsrena skämt hela kvällen. Att han var så rolig visste jag inte. Men jag vet ju inte mycket heller...

image476
OBS! Cici har inte så här stora ögon i verkligenheten.

OCH NU TILL FÖDELSEDAGSBARNET:

image477
Ett svävande huvud!

image478
Ett krav för att umgås med oss är att man kan posera... Här har Helena fått till det ordentligt.

image479
Josephine undrade på allvar om man kunde leva utan hjärna. 1-0 till henne...

image480
Så här trög tyckte Frida att Josse var då.

image481
Cici och jag är nyskapande.

Vi slutar med ett kort på kaninerna igen. I love them!

image482
Snopp.

image483
Snippa.



Det var verkligen en toppenkväll!! Man tackar. Varsågod.

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, jag tycker att Frida ser ut som ett levande bevis på att man verkligen kan leva utan hjärna!
Tack så mycket för i... i förrgår

Postat av: Anna

Haha.
Tack själv. Nu är det helg!

2007-06-09 @ 09:58:29
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback