För att vi alla saknar Cicis blogg (Anna)

Jag ska fylla tomrummet Cici har lämnat hos oss med att lägga ut lite posingbilder på mig själv. Jag hoppas att de duger lika bra. Jag har ju inte lika bra fotomin som Cici, men jag hoppas att hon kanske kan lära mig och att jag kan ta hennes över hennes roll.

image455
Det började inte bra. Jag blundade... Nytt försök.

image456
Nä... det var nästan sämre...

image457
Nä, tugga tuggummi-minen var inget som funkade för mej.

image458
Det jättestela och fejkade leendet?


Nä, nu ger jag upp. Jag kan inte det här. För er skull tänker jag inte ta några mer bilder på mig själv. Vi får hoppas att Cici snart börjar blogga igen. För vår skull. För vad ska vi nu läsa på mornarna?

Kommentarer
Postat av: frida

nej, jag tror nog att bild nummer två är min favorit. fast håret är väldigt fint på alla bilder =)

Postat av: Anon

Jo! Mer bilder :)

2007-06-04 @ 22:57:46
Postat av: Josephine

Varför så väldigt vacker i håret? Du var jättesöt!!

2007-06-05 @ 18:31:07
URL: http://josdi.blogg.se
Postat av: Anna

Jag skulle spela in en porrfilm. :)

2007-06-05 @ 23:18:53
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: aron

lycka till med porren det ska visst vara en lukurativ bransch, första inlägget för mig krävdes porr/jesper.
ps är i lkpg fall du vill hitta på någe

2007-06-06 @ 03:28:12
Postat av: Anna

UNDERBART! iMORN KVÄLL (TORSDAG)?? (NU HAR DEN JÄKLA KATTEN GÅTT PÅ CAPS LOCK KNAPPEN IGEN)

2007-06-06 @ 14:51:14
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback