FEST! (Anna)

image561
Igår kväll hade Mats och Therese fest. I was there. Och det var väldigt roligt. Här sitter jag, Mattias och min enorma öl och har det trevligt sådär i början av kvällen.

image562
Det bjöds på mycket god mat. Mats och Malin åt med god aptit. Den störande killen i bakgrunden tror att det är tufft att göra kaninöron på värden, men han har fel.

image563
Inte ens på sig själv är det kul att göra kaninöron, Pelle.

image564
Mattias var glad. Mycket glad.

image565
Mats tycker jättemycket om när man trycker upp en kamera i ansiktet på honom när han äter.

image566
Jag var lite av den där jobbiga tjejen med kameran, hela kvällen. Malin fick inte en lugn stund.

image567
Therese dricker vin och är vacker.

image568
Pelle är inte vacker här, men ack så rolig. Pelle är med på nästan alla kort från kvällen, eller åtminstone någon del av honom.

image569
Det var kvällen då alla pekade. Dit kanske?

image570
Eller dit?

image571
Pelle and Arvid - mina chefer och de roligaste jag vet (+ Mats).

image572
Pelle gör (den berömda?) fågeln.

image573
Jordan entered the building. På så sätt blev festen fulländad.

image574
Carro känner jag sen förr, gammal gymnasiebekant, det var roligt att träffa henne igen!

image575
Mer vin åt folket!

image576
Pelle, pelle, pelle... Vad mer kan man säga. Nej, det är inte snyggt, men du passar nog in med grabbarna på LKPG magazine.

image577
Det bjöds på bål också.

image578
Så här normal kan Pelle se ut!

image579
Sen blev det Twister. Pelle vs. Jordan var först ut, men för Pelle var det bara en anledning föt att få ta på Jordan.

image580
Mats och Mattias provade också (fast de körde med FEL regler...)

image581
Sen var det jag mot en kille som jag tror hette Saffran? Eller Staffan. Eller Daniel.

image582
Jag körde även mot Arvid. Han vann. Inte bara en, utan tre gånger.

image583
Therese, aka Twistermästarinnan mot Mattias.

image584
Mattias i en Backstreet Boys-pose och Therese ser ut att ha fått problem...

image585
...men inte! Här höjer hon segrande armarna mot skyn.

image593
Mats
tog på sig den viktiga rollen som snurrare.

Det blev dags för den stora finalen. Pelle vs. Noa Noa.

image586
För att twista krävs väl uppdragna byxor.

image592
Det tog Pelle på största allvar.

image587
Från början bestod Noa Noa-laget av tre tjejer.

image588
Men en efter en försvann de.

image589
Tills det bara var Therese mot Pelle.

image590
Den matchen vann Therese, men Pelle vann den om de mest välsittande byxorna. Hot piece of ass.

image591
Så här snyggt tyckte Pelle själv att hans byxor satt. Ja, så snyggt att han spillde ut sin öl.

image594
Sen blev det Sing Star på den jättestora TV:n. Det var mycket roligt. Men man måste ju sjunga ordentligt, det handlar inte om att vinna utan om att showa.

Ja det var verkligen kul och underbart på alla sätt.

Kommentarer
Postat av: Anna

fy fan, det går genom märg och ben....

Postat av: Tania

va? känner du malin o mattias? va? carro! men va fan. världen e då LITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-06-17 @ 15:14:36
Postat av: pelle

jaja, titta (eller framför allt lyssna)på det här istället.
http://www.youtube.com/watch?v=GA7ph2BvvmA

2007-06-17 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback