En stor framstjärt (Anna)

Större än stjärten faktiskt....

Idag har jag skrattat mer än jag gjort på länge. Inte sen i torsdags faktiskt, när Arvid lekte hörselskadad (ja, vi är hemska människor). Idag har det bara varit Arvid och jag på jobbet, och vi har haft så roligt! Jag kommer ha träningsvärk i magen imorn, inte bara efter friskis och svettis-gympan i Sya. Där har jag varit ikväll, och det var riktigt trevligt i det fina vädret.

Igår gjorde jag ingenting nästan. Jag och Linda skulle plugga, men hon var bakis och jag hade näsblod så vi la ner det. På kvällen var jag i Vadstena och hämtade Linus, sen tittade vi på film.

Imorrn ska jag till farbror doktorn. Jag har ju inte varit där på två veckor. Jag är nästan som en frisk!

Vill någon se mer bilder från Platens nyöppning så rekommenderar jag starkt den väletablerade och högt ansedda tidningen
Ciders hemsida.

Kommentarer
Postat av: frida

nu har jag varit inne på cider-bloggen och skrattat så jag nästan kissade på mig... fantastiska bildtexter!

Postat av: Anna

I know I love it!

2007-06-05 @ 23:19:42
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback