Boring life, boring blogger (Anna)

Nej, men imorse skulle jag allt dammsuga, men vad fan händer då. Jo dammsugaren funkar inte! Här är man uppe med katten klockan sju, så får man sopa lägenheten istället. Det blir inte alls lika fint. Nu ska jag våga vägra städa på riktigt.

För övrigt gjorde jag inget mer än att jobba igår, och därför tyckte jag det var onödigt att blogga om ingenting. Men den livsviktiga historien om dammsugaren var jag bara tvungen att berätta om.

Nu ska jag jobba vidare. Det är bara jag och Arvid idag. Mats är kändis och ledig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Både Arvid och Mats var snyggare live än på bild. Hälsa dom det från en som tittade in i butiken härom dagen (och som går och ruvar på en jädrans hemlis). Kram

2007-06-15 @ 12:26:23
Postat av: Carro

Hejhopp Anna! Här sitter man på sommarjobbet och försöker maska lite genom att slösurfa runt i bloggdjungeln. Vad händer? Jo man hittar din skojiga blogg! Vad är oddsen liksom?
Du kanske inte riktigt minns vem jag är, men det kanske ringer en klocka när jag nämner följande ord: Norrköping. Parmiddag. Räkgryta(?). Glass med bär. Fortfarande inget? Om jag säger hockeygrabbar då? :)
Hoppas allt är bra med dig! Nu ska jag kika lite mer här! Kramkram

2007-06-15 @ 13:21:20
Postat av: Anna

Det ringer massor klockor! Vad roligt att höra av dig! Hur mår du och vad gör du och är allt bra? Nu måste du svara och berätta för mig!
Kram kram!
Obs! Du anonyma kommentator... jag vill veta din hemlis...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback