Anledningen (Anna)

Jag var lite dålig på att blogga igår. Anledningen är en ny version av Mystery Case Files, som är lite av mitt favoritspel. Jag satt till tio över två och spelade och är därför aptrött idag.

Igår var jag på utegympa i Sya som vanligt. Sen åkte jag till Spångsholm och tittade på Mantorp när de spelade match. De förlorade, de asen, med 1-2. Typiskt. När man gör sig besväret att komma och titta. Efter det åkte jag och pappa till Ninni och tittade på deras trädgård. Jag låtsades vara intresserad.

Idag ska jag jobba. Det är varmt.

image525
Pumba tycker också att det är varmt, och med tanke på hennes extrakilo borde det verkligen vara det för henne... (Fast det mesta är päls... kraken...)

Kommentarer
Postat av: Alle

hej hej. en fråga....städade du aldrig den söndagen? =)
fina bilder från stugan...det är så fint där, kommer du ihåg kärleksparet som skulle ha sex? men vi var ju där o störde....
ha det gott kram

2007-06-12 @ 10:37:15
Postat av: Ninni

Va taskigt...golvkissare.

Postat av: Anna

Nä ja har inte städat än, mer än sopat golvet och plockat undan, ungefär som när man var liten och skulle städa...
Ja de stackrna kanske skulle varit föräldrar idag om det inte vore för oss... HA!

2007-06-12 @ 15:58:07
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback