Övernormal (Ninni)

Jag sitter här och är ganska nöjd. Trots snor och trots att jag har slösat bort två timmar och elva minuter av mitt värdefulla liv på en värdelös film. Se inte Little Children. Om ni nu inte gillar lovestories med dåliga slut och snuskgubbar som kasterar sig själva, i så fall kan ni se den.

Hur kommer det sig då att jag är nöjd kan man undra. Jo, eftersom jag inte har något bättre för mig gjorde jag det där iq-testet på illustrerad vetenskap som alla pratar om. Tydligen är jag smartare än både jag och min omgivning tror. Jag är nämligen övernormal. Det ni.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänk óm jag bara hade berättat för dej att den dåliga filmen vi såg hos Avelövs var just den, little children. Då hade jag besparat dig att behöva lida dig igenom den. Vi borde prata mer...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback