God mat och trevligt sällskap (mig själv) (Anna)

Idag på jobbet ordnade jag alla cd-skivor i bokstavsordning. Kan tyckas onödigt men man blir ju tokig när man inte hittar och jag har ju en tvångsmani att jag måste ha saker i nån form av ordning. Bokstavs- storleks- eller färgordning, det spelar ingen roll, bara det är sorterat.

Efter jobbet kände jag för att fira att det inte hänt mig något olyckligt på fredagen den trettonde. Jag bestämde mig för att gå ut och äta. Jag och mitt nintendo gick till Thai Coconut och åt Red Bamboo. Det var smaskens. Jag fick lite konstiga blickar av de andra som var där. Jag trodde det var för att jag gick ensam på restaurang, men mamma menar snarare att det var att jag reste mig och tog kort på min mat och min omgivning. Ja, men det kan väl vara roligt att ha. Eller? Dessutom kan de tro att man kommer från nån tidning och då brukar de vara extra trevliga och kanske bjuda på något gott till och med. Sådan tur hade jag inte idag. Men jag funderade på att ta upp penna och papper och recensera litegrann bara för att.

image778
Mmm vad gott... Det smakade i alla fall. Det kanske inte ser så gott ut...

Kommentarer
Postat av: Liiinda

Hihihi vad rolig du är. Nu har ja semester, såå skönt! Har blivit lovad en massage av lillsyster, ska nog gå o avkräva den nu...Allt bra med dig annars? Fin cykel du fått=) Kommer nog inte åka till lnkpg innan hösten, men då vet du vad som gäller!! Faskiiiitas! Kram kram

2007-07-13 @ 21:18:18
Postat av: Anonym

Det ser mest ut som en trafikolycka.

2007-07-14 @ 12:18:16
Postat av: Anna

Ja Linda då blir det faskitas för hela slanten! Hoppas att du får en fin semester då. Med sol och bad och nakna håriga karlar på stranden. Jo det är så bra så, själv då? Vad synd att du inte ska komma hit nåt. Kram kram!
Jag tycker att det ser smaskigt ut förresten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback