Då var det måndag igen (Anna)

En arbetsvecka väntar. Men på torsdag ska jag vara LEDIG. Jag ska gå på Skänninge Marken och köpa 8 par strumpor för 100 kr. Jag ska också somna om efter frukosten. Jag ska sova i Mantorp då tror jag. Mamma och pappa är ju på lite "semester" (i Sälen?) så jag tänkte åka dit och vakta lite. Inte till Sälen alltså, utan till Mantorp.

Ikväll ska jag köpa pålägg.

Mycket mer än så har jag nog inte att skriva.


PS: Härom natten drömde jag att Lady rommade. Alltså det kom massor rom ur henne. MASSA äckligt uranget poppande rom så jag fick lägga henne i handfatet och skölja med duschslangen. Men det blev ändå rom på hela golvet så jag fick gå och skrapa det med en duschskrapa.

Härom månaden drömde jag att ett silikonbröst exploderade och alla i hela Sverige dog, utom jag. (Det blev som en kärnvapenexplosion.)

I natt drömde jag om nån mordgåta och man stoppade in handen i en död apa. Samtidigt som man skulle åka bob. Då blev allt lila. Det var lustigt.


/ Specialagent Bränd Lök.


Kommentarer
Postat av: Dag-Otto

Oj, oj vilka drömmar. Hoppas att de kommande blir lite mer romantiska.

2007-07-30 @ 11:41:21
Postat av: Alexandra

mina randiga från förra året håller än, iaf ett par....synd att man jobbar...vem ska du dit me? kram

2007-07-30 @ 12:59:55
Postat av: Marcus

Vad tog du som fick dig att somna egentligen?:P

2007-07-30 @ 20:17:41
Postat av: Tania

missade inlägget om kent. har du biljett? fasen missade det. så dumt. vi ska lördag den 17 nov.

2007-07-31 @ 07:59:34
Postat av: Anna

Jag köpte 10 par för 100 spänn. Det du Alle!
Ja Macke-Packe, jag rökte några roliga svampar. Inget konstigt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback