Back in the Saddle (Ninni)

Jag hade så kul igårkväll! Hanna och jag var ute och red. Det är säkert fem år sedan jag sedan satt på en häst senast (så jag vaknade med träningsvärk och en anings öm rumpa i morse...).

image796
Hanna och Pirre

174189-792
Abbe och jag

174189-793

Det var precis som när vi var yngre. Vi fnissade, pratade hemlisar, skvallrade och blev lite djupa. Det var så kul. Det måste vi göra om snart.

Ridningen gick för övrigt bättre än väntat. Allt är inte glömt, även om jag kände mig lite ringrostig. Abbe och jag kom bra överens.

174189-795
Håkan, Hanna och Jane.

Efter ridturen bjöds det på god middag och trevligt sällskap. Hannas mamma Jane är för övrigt en fantastisk konstnär.
Ni kan kolla in hennes hemsida här, rekommenderar att ni särskilt tar en titt på stadsvyerna som är såå häftiga!

Tack för en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Abbe

Tack själv!! En sån liten snärta som du får komma och rida på mig när du vill!

2007-07-17 @ 15:46:24
Postat av: Ninni

Haha. Tack så mycket! I'll be back...

Postat av: Anna

Helt sjukt att en häst har varit inne och kommenterat!

2007-07-17 @ 22:41:38
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback