En go' kväll (Anna)

Igår hade jag så roligt. Ja det hela började kl 16.00 Frida kom till jobbet mitt. Jag, Frida och Arvid gick då till Platå och drack några lördagsöl. Sen kom även Cici. Vi talade om intressanta saker som kroppsbehåring hos kvinnor och puckade folk som jobbat hos Arvid.


     Cici & Arvid.              Frida.   Cici med en tandpetare i näsan.    

Alldeles för många öl senare gick vi hem till Frida och åt helt uuunderbara kycklinghamburgare (ja, hemmagjorda) och klyftpotatis och tzatziki. Ett och ett annat chips slank också ner. Att vi även såg på Sing along är något som jag väljer att inte berätta.

Sen gick vi till Cici där vi drack lite öl och drink (och Arvid drack tequila) samt spelade Cluedo.

Sen gick vi tillbaka till Platå och Arvid spelade luftsynt så vi andra nästan kissade på oss av skratt. Oj vad det var roligt. Vi drack lite drink och lite champange.


     The gang.

Sen gick jag, Cici och Arvid till Platens, och Frida gick hem. På Platens beställde Arvid en "hink med drink", och jag som är lite ekonomisk medveten var tvungen att försöka dricka upp så mycket som möjligt så att han inte hade betalat i onödan. Cici gick hem efter ett tag, men Arvid och jag stannade till stängningsdags, och förmodligen lite längre ändå.


    The VIP-room.        Full jävel.

Sen köpte vi varsin pommesfritesbricka som vi åt på jobbet. Sen gick jag hem. End of story.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Det är förjävligt att man ska behöva få reda på sådana här spännande saker av en slump....varför har inte jag fått reda på denna blogg tidigare??? Jag är Djupt Besviken!
Nu har jag ju iaf ytterligare en rolig sak att se fram emot i mitt nya hemska liv som heltidsarbetande.....jag får läsa om ert spännande liv, haha!!! Sees!!
KRAM

Postat av: Tania

supa supa supa??
haha.
När ska vi hänga anna?
jag är en dålig människa när det gäller att höra av mig. fyyyyy på mig.

puss

2007-01-28 @ 20:28:31
Postat av: Ninni

Sorry Josse. Det var inte meningen att hemlighålla denna fantastiska nyhet... O du, I know, livet som heltidsarbetande är inte lätt. Hoppas att du kommer trivas! Kram.

2007-01-29 @ 14:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback