Biopsi... huh... (Anna)

Idag har jag utsats för den värsta smärtan någonsin. Ja, säkert värre än att föda barn. Jag har nämligen gjort en bipsi i mitt högerlår. Piece of cake, kanske du tänker nu, men då kanske jag ska berätta att jag fick göra det utan bedövning. Doktorn jag hade, som hette typ Islan och pratade ingen svenska utan bara ryskengelska som jag inte förstod nåt av, satte förvisso in en bedövningsspruta i låret (muskeln) på mig, men att den skulle verka 5-10 minuter var inget han brydde sig om, utan började skära direkt. Jag skrek: It burns, it burns, om och om igen och fällde även några tårar. Den förskräckta sjuksköterskan bad honom då tillslut att avbryta och gav mej en ny spruta och lät den verka i 7 minuter. Sen kändes det ingenting. Jag är en sån tuffing...

Nu kan jag inte gå.

174189-31174189-30
Mitt saftiga bandage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback