Söndagen, vilodagen (Anna)

Hej alla glada filurer.

Igår var jag med Cici och Marcus. Vi var hos Marcus, och han bjöd oss på smaskig mat.

174189-81
En karl som lagar mat är aldrig fel. Speciellt hett i mysbyxor?

174189-83
Cici, för dagen med silikonläppar??

Sen gick jag, Marcus och Nico och badade. Det var skitkul. Jag ääälskar att bada, och beter mig ungefär som fem år då (också). Det var så kul att åka den där vattenrutschebanan när det var mörkt ute för man såg ingenting! Jag slog bara huvudet i en enda gång.

Sen tittade jag och Marcus på Talladega Nights, lite av världens roligaste film. Hahaha. SE DEN!

Dessutom vill jag delge er i alla i den fina komplimangen jag fick av Marcus:
- Men det finns dom som ser värre ut...
Blir man inte rörd till tårar? Vilken sann vän... Eller???

Kommentarer
Postat av: Anna

Fuck, vad min kamera är fetdålig!

Postat av: Josephine

Är det inte bara fotografen som är dålig då??? Hahaha, skojja bara! Du kanske är för snabb med att röra kameran när du fotar? så att den inte hinner ställa i skärpan ordentligt? Prova!

2007-02-13 @ 14:28:36
Postat av: Josephine

Jag är ledig nu på fredag föresten....

2007-02-13 @ 14:29:04
Postat av: Anna

Då är det fest! Jag ringer dej sen, jag tänkte göra det idag ändå. Men jag varnar... På fredag ska festblåsan på...

2007-02-13 @ 16:11:38
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback