Se hit, för jag gör så intressanta saker (inte) (Anna)

Hej. Ikväll ville ingen leka med mig. Jag försökte lite med Cici och Marcus, men de skulle göra nåt och inte frågade de om jag ville vara med, inte. Vilka as va? Hon kanske inte tycker mer om mig trots allt...

Nu kanske ni tänker, ja men vad bra, då kunde hon ju städa. Ja det kunde hon. Men det gjorde hon inte. För varför städa när man kan flöta i soffan framför TVÅ avsnitt csi? Japp, jag och Timon har tittat på tv och ätit chokladmousse och mått gött.

174189-76

Förresten, jag kommer bara på mer och mer roliga saker från i onsdags. Det var verkligen tipp-topp! Jag imiterade en säl. Kristin var fruktansvärt nasty. Och varför Linda tog av sig byxorna är ett mysteruim för oss än... Men lite av det roligaste är att Linda skrev ner recept på väggen i VIP-rummet på platens, så är det nån som vill laga den femstjärniga soppan, så gå dit. Jag undrar om jag får komma in på platens nån mer gång.

Jag sa väl också att jag kom hem kl kvart över nio på torsdagsmorgonen? Man blir TYDLIGEN aldrig för gammal för en efterfest. Men ni måste alla bli riktigt imponerade av mig eftersom jag ändå hade två grupper barngymnastik + tränade själv på torsdagen trots två timmar sömn. Fast jag var så stel i nacken igår men nu är det bättre igen. Jag gillar inte att ha reumatism.

Idag har vi sjungit en så rolig sång på jobbet men jag vågar inte skriva texten här, den är inte så rumsren. Dessutom är det rörelser till som inte kan komma till sitt rätt över internet. Arvid och Mats = så roliga att man ibland är nära att dö. Såna kolleger + chefer önskar man alla.

Nu ska jag sova. Jobbar imorrn igen och jag är fortfarande trött sen härom natten.

Kommentarer
Postat av: Cici

Det är förjävligt. Vilka jävla kompisar, fy faan. Harkel och spott..

Hehe puss på dig ses imorn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback