Jävla bloggjävel (Anna)

Den här jävla bloggen fungerar ju ta mig fan aldrig. Det är den sämsta jävla skitsida jag nånsin varit med om. Jag blir helt jävla dum i hvudet på att det aldrig fungerar som det ska. Vad fan ska man ha en blogg för om det aldrig fungerar? Skyll inte på oss, jag har bra dator och bra Internet och all skit men det funkar ju ta mig fan aldrig. Inte en jävla bild går ju att ladda ner.

Vad arg jag blir. Jag ska aldrig mer blogga. Så tyvärr. Här slutar det. FÖR DEN HÄR SIDAN ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG!!!!!

Kommentarer
Postat av: uhhh

Bra internet?

2007-02-28 @ 23:47:03
Postat av: Tania

blogspot funkar bra. förutom när jag höll på o bytte lösenord femtio ggr då fick den spel men det var mitt eget fel. =)

2007-03-01 @ 12:01:48
Postat av: Anna

snabbt bredband då besserwisser

Postat av: Josephine

Tania: Det tar däremot tusen hundra ggr längre tid att få upp din blogg när man vill läsa. För o inte tala om kommentarsidan, den tar ju sjuttiotusenfemtiosjuhundreatrettiomiljoner år att få upp.

Sluta inte blogga Anna, det är inte alltid såhär segt!

2007-03-01 @ 13:13:33
URL: http://josdi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback