Jag har ärvt min pappas humor och är stolt över det (Anna)

Den som säger att jag inte är vitsig och har sjukt rolig humor, har fel. Jag bevisade idag min vitsighet i skolan. Vi hade föreläsning i en sal utan bord. Jag måste ha något att skriva emot för min nacke, så våran snälla föreläsare Bodil hämtade ett bord åt mej. När hon bar ut det efter lektionen tackade jag hjärtligt:
- Tack för bordet, Bord-il.
Jag är så rolig. Jim-humor av högsta klass.

Nu äter jag den där fenomenalt goda laxsoppan som jag tjatat om. Tyvärr är ju min kamera pissdålig och kortet låter inte soppan komma till sin rätt.

174189-102
Mmm... Lax, kräftstjärtar, babyspenat och creme fraishe tomat och saffran och lite annat.

Nu ska jag... ehh... kanske plugga...


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för bordet Bordil...skrattar fortfarande så ja får ont i magen...Men soppan ser verkligen ut som kräk, matchar färgen på Gurrli men hoppas den blev god iaf!

2007-02-15 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback