Gårdagen (Anna)

Hej! Igår var det söndag. Jag gick upp klockan sju för att åka till Herrbergakyrka och sjunga. Jag är en fin människa verkligen, som ställer upp i alla väder.

Sen åkte jag direkt till jobbet. Där roade (?) jag mig med att pilla bort dryga 1000 små prickar från väggen (ni vet sån där väggdekor). Det tog mig typ tre timmar och var inte särskilt roligt... Sen började vi packa upp alla nya damkläder. Det var däremot mycket roligt! + när vi åt pizza...

174189-126
Just nu ser det lita kaos ut på jobbet. Här står Pelle och packar.

174189-127
Haha, där borta står Arvid och målar men det syns ju inte...

174189-128
Ett litet smakprov (Nej Carlings, ni får inte sno våran idé)

Alltså, ja måste bara få säga att korten är inte så här dåliga förrän de kommer in på bloggen. På datorn är de klara och fina. Nån annan som har det problemet?

På kvällen var jag med Marcus. Vi tittade lite på teve. Han är väääldigt rolig. Nästan lika rolig som jag...

Nu ska jag snart till skolan, men först ska jag laga mat. Det blir nog kycklingfärssås.

Kommentarer
Postat av: Alle

=)

2007-02-20 @ 09:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback