En Bra Dag (Ninni)

Idag har jag haft en sån tipptoppdag! För det första hade jag sovmorgon i morse, jag börjar 10.50 på torsdagar vilket känns lyxigt. Men eftersom jag har en morgonpigg hund får jag tyvärr inte sova så länge. Istället fick jag massor gjort. Har redan planerat upp hela nästa veckas lektioner och hann dessutom med lite lydnadsträning, ja med Ragge alltså. Väl i skolan var ungarna så himla bra. Så är det inte jämt.

Efter jobbet var det dags för gymnastik. Vikarierade först som gymnastikfröken i en grupp med treåringar. Puuh. Tur att det inte är min grupp, det är inte så kul när de är så små. Dessutom kan det innebära överaskningar. Ett av de små liven hade hela handen upp genom näsan och säkert in i hjärnan en bit också, därefter ville ungen promt hålla min kära syster i handen. Anna såg lite knäckt ut då... Efter den gruppen var det dags för vår trampettgrupp. De är så himla duktiga, de här ungarna. Ser fram emot tävlingen som vi ska ha 1/4 för det ska bli spännande att se hur vi står oss mot alla andra gymnaster i Östergötland.

När jag kom hem tittade Hanna förbi. Hanna är en av mina bästa vänner och jag tycker så mycket om henne. Hon har precis flyttat tillbaka hem efter en utsvävning till Helsingborg, något som jag är mycket glad över. Vi diskuterade viktiga saker i livet såsom jobb, ekonomi och ugnsrengöring.

Hannapanna i mitt kök
Hannapanna i mitt kök

Nu är det dags att knoppa. Tänkte hinna med lite shopping efter jobbet imorgon så det är bäst att vara utvilad.

Kram

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ninni, jag skulle gärna vilja komma hem till er o kolla in ert söta lilla hus. Ni verkar ha det så vackert o jag behöver massor med tips och inspiration inför vår kommande husrenovering. Det finns såååååå mycket att göra!
Kram

Postat av: Ninni

Det är klart att du får komma gumman! Det är bara att ringa när det passar. Kram kram.

2007-02-02 @ 19:26:00
Postat av: Hanna

Ninni!!! Nu har jag äntligen hittat till er fina blogg - känner mig väldigt gammal nu som inte riktigt hänger med den moderna kommunikationen. Kommer nog fortsätta hälsa på "in person". Även om jag kan läsa vad som händer i ditt liv på nätet nu!!! Kram

2007-03-11 @ 13:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback