En bil (Anna)

Idag har jag och Per varit och tittat på en bil, en renault megane, till mig. Pappa ska köpa den till mig, eftersom PUON så tragiskt gick bort. Bilen idag påminde dock lite om PUON, fast de var inget lika eller så men, ja känslan ni vet. (?)

Sen har jag jobbat. Vi håller på att bygger/målar om på Sportif. Så det kommer vara stängt mån-tis, så alla vet det...

Nu är det Melodifestivalen. Cici ville inte titta på den med mig. Så jag tittar själv. Ringde till Alle, tror jag, men det var ingen som svarade, men jag kanske har fel nummer???

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Tania

synd ja va sjuk annars hade du fått kolla med mej. ja kollar alltid på melodifestivalen!

Postat av: Anonym

skit osså, varför ringde du inte mobben, var säkert ute med hundarna.....vi får ta de en annan gång. puss puss

2007-02-18 @ 18:48:10
Postat av: Anonym

de var alle som skrev innan

2007-02-18 @ 18:48:38
Postat av: Anna

Ja ringde bara hem, för ja tänkte att om du inte va hemma så gjorde du nog nåt annat redan, eftersom klockan var typ 8. Men vi får ses snart igen. Puss å kram

2007-02-19 @ 10:43:14
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback