Cici tycker mer om mig, Marcus (Anna)

Idag har jag först haft en föreläsning. Föreläsaren var en riktigt osympatisk hagga. Fy.

Sen var jag med Cici lite på stan. Hon handlade lite träningskläder (bl a en tenniskjol, som hon kan ha som inte har tjocka ben som jag). Sen gick vi till mitt abslouta favoritställe och åt lunch. Nämligen buffé på Ming Palace. Finns det något bättre?

Sen köpte jag Grey's anatomy-boxen för säsong 1. Det och CSI är mina favoritserier för er som undrar.

174189-53

Jag köpte även en knallgrön iPod. Men den håller Cici som gisslan tills jag har städat här hemma. För det är så stökigt. Jag återkommer med bild när jag får tillbaka den.

Men jag har iallafall en snygg fantomen-tavla i sovrummet?

174189-54

Ikväll ska jag på tjejfest hos Linda för hon fyller år idag. Jag måste börja göra mig iordning nu. (Skulle inte jag städa idag förresten???)

c-ya.

Kommentarer
Postat av: frida

vet du vad? jag har aldrig ätit buffé på ming palace. nu blev jag hemskt nyfiken...

Postat av: Josephine

Om jag säger att jag kommer hem till dig på fredag (om du kan förstås), blir det fart på städningen då?

2007-02-07 @ 20:00:59
URL: http://josdi.blogg.se
Postat av: Helena

Du skulle faktiskt städa idag. Men varför göra det idag när du har hela livet på dig.. och det finns så många andra saker som är roligare att göra.

2007-02-07 @ 23:18:24
Postat av: Alle

Varför städa när det ändå blir skitigt igen?

2007-02-08 @ 08:34:52
Postat av: madde

åh den tavlan skulle jag vilja ha :)

2008-09-04 @ 19:26:14
URL: http://alskadehem.blogg.se/
Postat av: leif

Sökte på Fantomen tavlor då råkade jag stöta på din sida :)
Vart har du hittat din fantomen tavla?

2012-12-11 @ 21:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback