A Mini Break (Ninni)

Per och jag bestämde oss för att mysa till det lite i helgen och åkte därför ner till skärgården. Det var skönt att komma hemifrån lite. Fast eftersom värmen inte står på var det typ 8 grader i huset när vi kom dit, så jag gick omkring i ytterkläder i tre timmar. Per eldade på för fullt i öppna spisen för att det skulle bli varmt snabbare, som den gentleman han är, och vips så var termometern uppe i 28 grader istället. Han såg det som en utmärkt anledning att tillbringa resten av kvällen i kallingarna. Det blev god mat, schlagerfestival och massor backgammon (som jag är helt såld på för stunden). I morse blev det en promenad i snöyran. Jag tog massor av bilder men de blev skitdåliga för linsen blev hela tiden blöt av snön... Åhh vad jag längtar till sommaren.

174189-125
Killarna poserar villigt (eller inte...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt det ser ut!

2007-02-20 @ 17:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback