Nyårsafton. Lugnet före... (Ninni)

Tills nyss har jag varit kolugn, knappt stressad alls faktiskt. Men så blev helt plötsligt halva huset svart, inklusive köket. Det enda jag vet är att det inte är en säkring som har gått. En av livets stora gåtor, varför händer alltid sånt här när man är ensam hemma?
Eftersom jag inte kan fortsätta med matlagningen bloggar jag lite istället.

Kenneth och Linda var här förut. Det var trevligt. De fikade och jag skalade 500 kg potatis.

174189-1301

Sen har Ragge och jag softat en stund med lite Nintendo DS. En av alla fina presenter jag fick igår.

174189-1300

Tack för en jättefin födelsedag igår alla mina nära och kära!

Nu är det nog läge att sätta fart. Och kanske få lite panik över klädval.
En som har ännu mer klädångest är för övrigt min syster. Hon påstår att hon bara har en topp men ingenting snyggt till och hotar därför med att gå Ankeborg ikväll. Vi får väl se!

Kommentarer
Postat av: frida

men toppen är å andra sidan väldigt fin, och lite ankeborg är väl aldrig fel...

Postat av: alexandra

grattis gumman pa fodelsedagen, hooas du hade en fin dag. kram

2007-12-31 @ 16:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback