Kalaset (Anna)

Nu har jag hämtat mig från bullfesten hos Ninni. Jag hade fått en extra skål med glasyr till morotskakan. Det kallar jag kärlek!

Ninni var mycket nöjd och glad över sina presenter. Här kan vi se henne öppna några av dem (alla 2096 st).

image1293
image1294

Förutom Ninni, Per (som som vanligt inte kom med på något kort) och jag så var Gulla, Inga-Lott och pappa där.

image1295
(jag är medveten om att mina in-action-kort inte alltid blir så bra)

Pers föräldrar Mia och Janne var också där, dock lite krassliga.

image1296

Mest nöjd på kalaset var Grappo som fick en egen stol vid bordet och på så sätt kunde fly undan Ragge.

image1297
(och mamma Eva var nöjd med sin bordskavaljer trots hans tvivelaktiga andedräkt)

Allt var frid och fröjd, men jag var tyvärr trött. Så ikväll har jag tittat på Morden i Midsomer, och nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback