Juldagen i Parken (Anna)

Ja vi gick som vanligt ut i Mjölby på juldagen. Det är kul för man träffar alla då. Vi hade inga biljetter, så vi åkte dit vid sex. Det visade sig vara dumt gjort. Det öppnade nämligen inte förrän klockan sju. Så vi gick hem till Tanias mamma och satt där ett tag. Sen gick vi tillbaka. Och vi kom in.

image1276
Johanna, Anna, Tania och Macke-Packe. Let's party on.

Jag tyckte att det var jätteroligt iallafall. Jag var mest med Johanna och vi yrade runt och pratade med alla. Det var roligt att se hur alla såg ut (läs: en gammal kille till mig som blivit tjock!) men inte så roligt att fråga alla vad de gjorde och var de bor och blablabla, det glömmer man ju ändå bort.

Det var också roligt att dansa.

image1277
Här kör jag den berömda "handen", något som min chef Pelle stolt har lärt mig.

image1278
Tania dansade också läckert.

image1279
Johanna var läcker hela hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback