Hos familjen Avelöv (Ninni)

Igår kväll hade jag bjudit in mig på middag hos familjen Avelöv. Det  var kul. Det bjöds på delikat kycklingpasta och god dryck. För att kunna ta del av den goda drycken fick världens bästa Pappa Jim som vanligt agera chaufför och hämtade Anna och mig runt midnatt.

image1284
Anna och Alicia

Vi spelade NE. Tror att Avelöven hade hoppats på en syskonfight mellan Anna och mig. Vi kan som bekant inte spela spel. Detta av två anledningar, 1) Anna är världens sämsta förlorare 2) Jag är världens sämsta vinnare. Men det var så sjukt svåra frågor att ingen av oss kände sig som en vinnare och därav uteblev bråket.

image1285
Mats och Anna

Det var en riktigt kul kväll! Tack så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback