Frida skjutsar hem våra kunder på sin cykel (Anna)

Idag har vi jobbat. Först Arvid (ja hallå dääääär), Pelle och jag och sen kom Frida och bytte av Pelle. Gänget och jag, kan man säga. Idag gick datorn sönder. Det var inte roligt. Annars bytte vi lite kläder på dockorna och la in lite varor och povade BH:ar i storlek S som var alldeles för stora. 

Efter jobbet var jag och fikade med en tjej som heter Linda. Hon och jag är de enda unga på våran vattengympa. Det var jättekul. Helt plötsligt bara klockan var halv tio liksom. Förutom att tala om våra krämpor har vi talat om vaktmästaren Roger som leder våran vattengympa. Han är väl förtiofem men beter sej som femton. Dessutom drar han samma skämt varje vecka (höhö, "pingvinen") och är lite allmänt bonnig. Tydligen hade han varit med på vattengympat i onsdags iklädd en rosa baddräkt. Jag är väldigt glad över att jag slapp se det.

Imorrn är jag ledig. Jag ska baka och tvätta.  Nu ska jag gå och lägga mig och titta på Morden i Midsomer. Tror jag. Eller jag kanske skulle spela lite Gold Rush...

Ninni blev sur på mig nyss. Annars är det inte ofta vi är osams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback