Denimbirds (Anna)

Idag har jag varit trött hela dagen nästan. Iallafall från klockan fyra ungefär. Det kom massa jävla denimbirds-underkläder som låg inknölade i små tygpåsar som var tvungna att packas upp och jobbas ihjäl med idag. Helt crappy. Det var ju jättefint och jag var snabb att plocka åt mej (eftersom det var trosor och linnen), men gud i satan vad det var ett riktigt pillgöra.

Nu ska jag äta gott och se på Morden i Midsomer. Jag är verkligen trött och tråkig idag. Men jag behöver ju inte vara nåt annat heller. Hurray!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Klia dig i huvet gumman - vet du inte vem "björn"-honan är? Tänk, tänk. Kram

2007-12-14 @ 22:09:14
Postat av: Anna

hahahaha... jo det fattar jag ju! jag är inte så smart bara....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback