Idag (Anna)

Imorse kände jag mig riktigt vuxen när jag åkte från mitt? hus i min? bil till mitt! jobb. Som en vuxen. I bilen lyssnade jag på ett band med Fem (ni kommer väl ihåg dem? Enid Blytons spännande barnböcker). Det kan ha dragit ner vuxenfaktorn något.

På jobbet var det jag och Mats. Det aset har varit i Grekland en vecka. Jag blir så avis. Jag är så solsugen.

Iallafall gick dagen så sjukt fort! Ninni ringde, och jag trodde att klockan var kvart i två. Den var tjugo i fem. Helt sjukt. Jag blev helt exalterad.

Sen åkte vi ju som bekant till Skänninge Marken där jag köpte 10 par strumpor för 100 kr.

Jag blev dessutom "assgrabbed" av en 13-årig kille.



Nu ska gå och sova. Imorn är jag ledig! WIIII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback