Trevlig lördag (Anna)

Igår kväll var jag, Josse och Frida hos Helena. Vi (de) åt mat och spelade IDOL-spelet. Det var jättekul. Speciellt att sjunga karaoke. Oj vad vi hade roligt. Jag behöver inte berätta vem som vann (jag) för vi spelade faktiskt bara för att ha kul. Alla förutom Josse som gick in för det på blodigt allvar. Det finaste med Josse är att hon är en sån dålig förlorare. Och med dålig förlorare menar jag inte att hon blir sur när det går dåligt för henne. Nej, hon blir sur när det går bra för någon annan... Hahaha....

image283
Helena bjuder alltid på underbar mat. Igår var det plockmat, som tillochmed jag kunde äta av sen vid klockan nio när jag fick äta. Helena är en riktig husmor.

KARAOKE

image284
Helena sjunger lika mustigt som en boeffe bourgignon.

image285
Josse sjunger bra, men dansar... nja inte fullt lika bra. Men att titta på Josephine när hon sjunger Gyllne Tider och samtidigt dansar som en bajsnödig känguru är nog det mest underhållande man kan hitta.

image286
Frida - Pink: I'm lying here on the floor.... Ja man måste ju leva sig in i sångtexterna... Frida kan för övrigt allt, och då menar jag ALLT, om musik. Och allt annat.

Kommentarer
Postat av: frida

oj, kan jag? jag kanske borde ställa upp i "sveriges smartaste barn" då.

Postat av: Tania

om ni inte har nån tondöv än så kan jag vara med någon gång. jag är sämst haha.

2007-04-22 @ 22:22:05
Postat av: Anna

Hahaha... har du spelat idolspelet? det var ju faktiskt ganska roligt.... jag har inte hört dig sjunga så mycket. Men säger du att du är sämst vill jag absolut ha ett bevis!

2007-04-23 @ 11:54:57
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback