Hej på er alla glada!

Ikväll har Anna och jag planerat kommande gymnastiktävlingen. Är så taggad! Den 29/10 beger vi oss till Katrineholm och jag anar att en formtopp närmar sig. ;) En del promenerande har det också blivit. Vi kör MotioMera-tävling på jobbet och det är skitkul. Idag kom jag fram till Karlskoga och jag har oktober på mig att promenera runt Vänern och tillbaka hit. Ser lovande ut så här långt! Husförsäljning ska jag berätta mer om så småningom.. Antar att ni, trogna läsare som trots den dåliga uppdateringen fortfarande tittar in här, är lite nyfnikna. Nu blir det strax bingen. Långa dagar med jobb just nu.. Utvecklingssamtalen närmar sig. Natti natti. :)

Kommentarer
Postat av: resumee

I wish you good luck and a great success with such work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback