När jag känner mig uppskattad (Anna)

Det gjorde jag igår på jobbet tillexempel. Det var en mamma och en pappa som skulle köpa hörlurar till sin dotter i present. Jag slog in dem och då säger mamman: Åh vilket fint paket, det blir det näst finaste paket hon får! Vilket paket är finast då, frågar pappan. Ja men det från DUKA! Säger mamman självklart! Eh jaha tack då. Jag nådde inte riktigt ända fram där kan man säga. Men jag gjorde ändå det näst finaste paketet.......

Förövrigt har det varit en fin dag idag, med träning som gick jättebra!!!! Sjukt duktiga gymnaster vi har! Hannah körde rondat salto som var skitfina! Bland annat! Nåja, sen lade jag och Ninni lite pussel, fast det är inte officiellt. Sen hade vi ledarträff med WGF, det var såååååå god smörgåstårta och mycket trevligt.

Nu ska jag lägga mer pussel.

Sen ska vi fixa det sista med våra träningsoveraller <3

Sen blir det pussel igen. Kanske till halv tre som igår.

Puss och pastej!

Kommentarer
Postat av: frida

vänta nu, var det inte CERVERA? same shit, different names i och för sig...

Postat av: Anonym

Tror inte DUKA finns längre.

2011-03-07 @ 10:40:51
Postat av: anna

TRUE Frida, det var CERVERA. Ajajajaj nu är hela historien förstörd!

2011-03-07 @ 15:36:26
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback