Måndag är en bra dag (Anna)

Tjena.

Idag är det måndag. Det visste ni ju kanske. Måndagar är en bra dag för då är det gymnastik. Det är ju många som inte gillar när det blir måndag. Jag har mer problem med tisdagar. Det tycker jag är en lång och trälig dag och svårt att gå ur sängen har jag med. Nu blir det ju inte lättare imorn av att jag är DÖDSSJUK, eh ni kan sluta klaga över att föda barn liksom för det här är en riktig PLÅGA! HAHA :DD Jaja, jag är väl kraftig förkyld då med lite feber, ont i halsen, ingen röst och så sjukt mycket snor och slem att jag går ner några kilo varje gång jag snyter mig. True story.

Men nu har jag lagt ut mitt pussel iallafall, jag kunde ju inte träna ikväll så då blev det pussel. Nu ska jag börja med ett nytt. Perra älskart!

På jobbet håller vi (Pelle) på att fundera lite över omflyttning och så. Det brukar jag tycka är roligt, men jag tror inte direkt att jag var veckans anställd idag... :O Imorn ska jag skärpa mig!

Nej nu vill jag bli miljonär.

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Pelle

Anna, du är alltid veckans anställd.

2011-03-08 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback