Godmorgonstånd med Bengt Magnusson (Anna)

HAHAHAHA :DD

Ja men godmorgon på er (med eller utan stånd).

Jag har sett på nyhetsmorgon som alltid. Idag gästade Lili Och Sussie, OMG vad jag gillade dem när jag var liten. Eller rättare sagt, Ninni gillade dem när jag var liten och då gjorde ju jag med det. Som lillasyster hade man inte så mycket egen smak de första åren. Fast jag var inte lika förtjust i Loa Falkmans Symfoni som Ninni var. Det var hennes favoritlåt det. ;P


Oh mama can't you tell.... Osv, eller Oh mama ketchup-käck, som min granne Annika sjöng. Härliga tider.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag älskade också Lili och Sussi. Fast jag kunde aldrig lära mig vem som var vem. Dessutom gillade jag i smyg Loas symfoni ;)

Postat av: Ninni

Tack för stödet, Lotta. ;)

2011-03-06 @ 10:07:56
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback