Hej alla! (Ninni)

Värst vad tiden går! Det är helt vansinnigt. Det har bara varit så mycket av allt.
Jobbet har varit mer krävande (och roligt!) än någonsin, vi har kört stenhårt med gymnastiken, massor privata grejer har hänt, politiken ska ha sin tid, vi har köpt tomt och ska bygga hus, jag har gått en fotokurs, spelat en massa golf, och så en massa andra grejer där emellan.
När jag nu ser tillbaka på våren är det kanske inte så konstigt att det känns som om den har rusat förbi.

I torsdags var det skolavslutning. Det var sååå vemodigt. Det finns så mycket jag skulle kunna säga om de här senaste tre åren, men det här är fel forum för det. Nöjer mig därför med att säga att jag har haft tre fantastiska år med en enstående klass. En klass bestående av ett gäng underbara individer som var och en alltid kommer att ha en alldeles speciell plats i mitt hjärta.



Imorgon ska jag spela golftävling. Hualigen. Även om det bara är på skoj, så är jag ganska pirrig. Men det blir nog bra... Och blir det inte det så gör det ingenting. :)

Bäst att knoppa.
Tre arbetsdagar kvar nu, sedan är det S O M M A R L O V !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback