Firande! (Ninni)

Det verkar inte som om mms-funktionen på bloggen inte funkar. Lite irriterande.

Vad snabbt tiden går när man firar semester. Gillar det uttrycket, semesterfirare. Det betyder ju att man får fira att det är semester hela semestern, vilket i mitt fall innebär nästan 8 veckor av konstant firande. :)

Den här veckan grejar jag hemma, med en himla massa avbrott för andra roligheter. Hade tänkt fota lite i trädgården idag, men nu är det ju så fult väder så ni får helt enkelt härta er ett tag.

Idag är det Broarnas dag i Mjölby. Jag ska dit en stund och vara politiker. Ni hittar mig och mina alliansvänner på torget vid köpcentrum. Vid den där nya tobaksaffären som var en klockaffär förut. Eller var det glasögonaffär? Strunt samma, kom gärna förbi och snicksnacka lite. Jag finns där mellan 16-18.

Sen ska Per och jag ge oss på att tävla golf ihop ikväll... Det blir nog bra med det, ska vi väl tro. ;)

Därefter ska Ingela och jag ta en promenad på "stan" som Anna gillar att kalla Mantorp. Så den här dagen går nog den också.


Kommentarer
Postat av: Karin

Lycka till på tävlingen, det kan bli intressant. Själv kallar jag samhället för byn. Du kan säkert vänta dig besök av tonårskillar i "polititkerbunkern" på Broarnas. Ha det bäst. Kram

2011-07-01 @ 12:58:55
Postat av: josefin

Haha, ja det tycker jag du ska! Sen hoppas vi att även det estetiska förbättras under sommarens gång;)

Postat av: josefin

Haha det tycker jag du ska! Sen får vi hoppas att även det estetiska förbättras under sommarens gång;)

2011-07-02 @ 22:33:12
URL: http://josefinaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback