Allt var inte bättre förr... (Ninni)

Bara för att ni läsare är oss trogna, trots att vi (jag) är så dåliga på att uppdatera bloggen, ska jag nu bjuda på en bild. Det är tillåtet att skratta!



Uschalingen! Den här bilden är från Adams och Åsas Sverigebröllop 2004. Tycker ändå att det är fint att jag i försökte göra mig fin. Hade den där tandställningen i 1,5 år. Och det var inget vidare billigt nöje heller vill jag minnas. 30 000 pix ungefär. Men å andra sidan, det var värt varenda öre.
Ögonskuggan däremot... Den har jag inget försvar för.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det var faktiskt lite roligt, vi har nog alla några sämre/bättre kort i bakfickan (éller byrålådan).....

2011-01-29 @ 16:28:45
Postat av: frida

sjukt tjusigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback