Uppdatering (Anna)

Jag tänkte blogga lite! Det ni. Ni vet, jag skulle ju blogga så mycket nu när jag fått en bärbar dator.....

Jag tänkte berätta lite om veckan. Det har ju inte hänt så mycket men ändå. Jag tänkte också passa på att bjuda på de kort jag har tagit med min mobil under veckan. Så detta kan bli ett riktigt intressant inlägg! ;P

I tisdags morse ville Lady duscha när jag gjorde det.

Det är ett av hennes största nöje. Det andra är att slicka sig i stjärten å andra sidan....

I onsdags kväll var det ju lill-lördag. Jag och Perra gjorde hemmagjorda pizzor. Det bästa var ju också att jag bara åt upp halva så jag hade den andra halvan till frukost dagen efter. Lyx!

Perras tv med tomatsås, tonfisk, oliver, lök, champinjoner och ost. Min th med tomatsås, kalkon, paprika, lök och ost. Det var riktigt smaskigt. Till det hela drack vi vin och tittade på film.

Sen fick jag näsblod! Helt galet näsblod, ni vet så det rann ur näsan, inte droppade!

Det tyckte jag var viktigt att ta kort på.

I fredags var jag och Pelle i GÖTELABORG på inköpsmöten med Vans och Nike. När jag kom hem hade jag ont i magen för att jag hade skrattat så dant, detta är helt sant, jag kan knappt komma ihåg när jag skrattade så mycket sist, det var en helt fantastisk resa. Och skokollektionerna höst 2011 är helt bananasgalet bra! Man lär inte gå skolös....
Här äter jag och Pelle lunch.

HAHA, vi köpte Thai från nåt sketet hak i Mölnlycke, där vi fick välja på att 1) sitta på Mölnlycke station bland kräks och en gammal fiskgratäng eller 2) ta med maten och äta den i bilen. Som ni ser valde vi nummer 2. Vilken imma det blir av Thai alltså!
Sen är det ju obligatoriskt att ta kort på vägskylten som visar vägen till KÖTTKULLA! OMG hur kan ett ställe heta något sådant alltså???? KUL att bo i Köttkulla....


Om ni anstränger ögonen riktigt mycket så ser ni nästan iallafall....

Ibland när man åker på inköp är säljarna på bättre humör än vanligt och då kan dom ge bort skor!!!! Pelle fick ett par Air force 1 hi premium som Futura designat, och jag fick ett par Air max 90, båda skitsnygga! Tack!!!

Ohhlala!

Igår var den dödaste dagen på jobbet ever, och kvällen var väl ungefär likadan. Vi tittade på film och Perra fick för sig att göra KROPPKAKOR! Usch vilket äckligt ord, men det var ju som potatismos med kött i typ (fast vi hade ju inte riktigt kött!). Så det var väl gott.

MATBLOGG! Kroppkakor och folköl, det är lördagsmat för en kung det!

Jag har sovit 12 timmar i natt. Nu känner jag mig redo för våren.

Snart ska jag ner på handbollen och speaka. Först ska jag och Joppe gå på promenad. Och imorgon är det gymnastik igen!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

gud va duktig Perra är...!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback